علمی،آموزشی
علمی،آموزشی

علمی،آموزشی

mohammad163

حفظ کلسیم بدن

توجه:

شب ها ناخن نگیرید!!!!

هر کسی که شب ناخن بگیرد....مانند این است که تمام کلسیم بدن خودش را به سطل آشغال می ریزد و شایسته است از ساعات۸صبح الی۸بعد الظهر به ناخن های خود رسیدگی کنید...

سلامت بدن

تشخیص سلامت بدن با نگاه کردن به پاها


ناخن های بی رنگ پاها یا نشانه های عجیب می توانند بیانگر نوعی مشکل در بدن شما باشند. پاها فقط عضوی برای راه رفتن و و سراپا نگه داشتن ما نیستند، آنها همانند تابلوی اعلانات مشکلات داخلی بدن هستند و با آشنایی با انواع نشانه ها، می توانید بیماری های احتمالی بدن خود را تشخیص دهید.



برخی از این نشانه ها را بررسی می کنیم.




تشخیص سلامت بدن از روی پاها


از بین رفتن موهای روی انگشتان پا


احتمال چه مشکلی وجود دارد: جریان خون ضعیف


فولیکول های مو خون کافی دریافت نمی کنند و بی فعالیت باقی می مانند و از بین می روند. این مشکل اصولا در پاهایی که همیشه خدا سرد هستند بیشتر نمایان می شود. این مشکل اصولا در اثر بیماری های خونی و تصلب سرخرگ صورت می گیرد که باعث کند شدن و ممانعت از افزایش جریان خون می شود. جریان خون ضعیف همچنین می تواند موجب مشکلات قلبی نیز بشود. پمپاژ ضعیف خون در قلب موجب مشکلات گردش خون در بدن می شوند. در این حالت، بیمار باید نزد جراح و متخصص مراجعه کند.


انگشت های خمیده


احتمال چه مشکلی وجود دارد: مشکلات ریه، قلب یا روده و معده


افرادی که انگشتان پای آنها کج و فرم و شکل عجیبی دارد، احتمالا از مشکلات ریه، قلب یا روده و معده رنج می برند. فرقی هم نمی کند یک انگشت یا همه انگشتان آنها کج باشند. این وضعیت نشانه مهمی از بیماری های ریه و حتی سرطان ریه است. همچنین می تواند نمایشگر بیماری های معدی یا ناراحتی های قلبی هم باشد. این افراد باید نزد پزشک بروند و آزمایش های لازم را انجام دهند.

نویسنده:محمد